براساس گزارش‌های آماری از آخرین وضعیت شیوع کرونا، شمار بیماران بستری شده روزانه در استان فارس بعد از چند هفته، به کمتر از ۱۰۰ مورد رسید.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 11 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: براساس گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح جمعه ۲۰ اسفند، دو میلیون و ۸۲ هزار و ۷۵۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع انجام و ۶۱۴ هزار و ۸۹۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

برپایه این گزارش، با بستری ۹۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۹۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائن در بیمارستان‌های فارس بستری هستند.

این گزارش حاکیست که گدر ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۰۲ هزار و ۸۷۹ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۹۰۴ هزار و ۵۳۳ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۳۸۴ هزار و ۵۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۶۶ هزار و ۶۲۷ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۸۴۸ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار